W przestrzeni wirtualnej w ciągu ostatnich kilku/kilkunastu lat zaczęły pojawiać się różne formy marketingu. Jedne wyrastały z drugich i stawały się odrębną formą, a jeszcze
Aktualności
Kim jest copywriter?
Kim jest copywriter? Wartościowe treści, pisane zgodnie z zasadami SEO, dzięki którym możliwe jest wysokie pozycjonowanie witryny to bardzo ważny element prowadzenia strony internetowej firmy.
Czym jest marketing lokalny?
Małe, lokalne przedsiębiorstwa zwykle mierzą się z problemem wyróżnienia się na tle dużych graczy na rynku. Pozyskiwanie przez nich klientów powinno odbywać się na rynku
Zalety kampanii reklamowej
Co to jest kampania reklamowa? Jakie są zalety kampanii reklamowej? Bardzo mocno rozwijające się otoczenie i tym samym rosnąca konkurencja na rynku sprawia, że przedsiębiorstwa
Czy logo firmy ma znaczenie?
Zakładając działalność gospodarczą konieczne jest zadbanie o jej rozpoznawalność wśród firm, które działają na rynku. Konkurencja jest obecnie bardzo duża, dlatego też działania te muszą
Marketing szeptany na forach internetowych
Marketing szeptany jest bardzo popularną formą na promowanie marki w Internecie. Zwykle firmy chcą, aby o nich mówiono. A marketing szeptany świetnie się do tego
Czy warto postawić na influencer marketing?
Z pojęciem influencer marketing można spotkać się w ostatnim czasie coraz częściej. Nie każdy jednak wie, co dokładnie kryje się pod tym nieco tajemniczo brzmiącym
Reklama w mediach społecznościowych
Social media cieszą się obecnie bardzo dużą popularnością, nie tylko jako serwisy do kontaktów prywatnych, lecz również jako narzędzie sprzedażowo-marketingowe. Coraz większego znaczenia nabiera reklama
Jakie są zarobki copywritera?
Zastanawiasz się, jakie są zarobki copywritera oraz jak wygląda jego cennik? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w treści niniejszego artykułu. Najważniejsze cechy dobrego copywritera Jakimi
Content marketing a pozycjonowanie
Stale spotykasz się z takimi wyrażeniami jak content marketing oraz pozycjonowanie, ale nie wiesz, co one dokładnie oznaczają? Content marketing a pozycjonowanie – co wybrać? A